Unii oameni cred că blocul chiulasei este o parte complet inutilă. Această idee se explică prin faptul că, în urmă cu câteva decenii, mașinile se descurcau fără ele. Să încercăm să ne dăm seama.
Cum a fost înainte de apariția blocului
Primele motoare constau din două elemente principale: un carter și un cilindru. Cilindri ar putea fi mai mulți. Atunci nu se punea problema unui bloc. Veți fi surprinși de faptul că carterul era baza motorului. Cu toate acestea, era complet neermetic. Toate pistoanele și bielele erau accesibile, neprotejate. Ungerea se efectua efectuată de o uleiniță pentru picurare.
Inițial, invenția inginerului Carter era destinată în general bicicletelor. Datorită rezervorului de ulei, lanțul de biciclete se afla în lubrifiant și mecanismul funcționa mai bine. Inginerii auto au aplicat ideea la proiectarea unui motor auto. Abia în 1896 au apărut primele modele de motoare cu carter cilindric închis. Dar acest lucru nu a servit ca motiv pentru a vorbi despre o astfel de procedură, cum ar fi șlefuirea chiulasei.
Primul produs în serie care are un bloc de cilindri dintr-o singură piesă este considerat a fi Ford T. care a apărut în 1908.
De ce Forsaj
Sudarea chiulasei întru-un service auto Forsaj reprezință :
Maiștrii service- auto sunt gata să rezolve probleme de orice complexitate. Ei studiază cu atenție sarcina, aplică modalități eficiente de soluționare.
Aspectul financiar
Prețul reparației chiulasei se calculează pe baza mai multor criterii:
Calculele costului serviciilor se efectuează direct la plasarea unei cereri. Detalii pot fi obținute de la reprezentanții serviciului auto. Contactele pentru comunicare sunt indicate pe site.