Funcționatatea sistemului de frânare garantează siguranța. Este important să verificați în mod regulat funcționarea elementelor acestui sistem. Astăzi vom vorbi despre etrier. Este o parte importantă în sistemul de frânare, care controlează funcționarea plăcuțelor de frânâre. Un sistem de frânare defect, poate aduce consecințe foarte neplăcute. Defecțiunile etrierului sporesc uzura suspensiei, a plăcuțelor frânei și a rulmenților din hub-ul roților. În plus, este imposibil să te bucuri de o conducere confortabilă și sigură.
Ce ar trebui să vă alerteze, semne de defecțiune a etrierului:
– Se aud scârțâituri când vehiculul se deplasează cu viteză mică.
– Discurile devin foarte fierbinți.
– Pedala începe să palpite când frâna este acționată.
– Mașina începe să alunece lateral, chiar și atunci când circulă cu viteză redusă.
Dacă depistați unele dintre semnele enumerate, contactați imediat service-ul auto. În Bălți, serviciul auto Forsaj deține toate mijloacele pentru a efectua diagnostice rapide și de înaltă calitate, aici fiind capabili să restabilească toate tipurile de etriere.
Puțini știu că etrierul poate fi reconstruit. Aceasta este o parte costisitoare și nu se aplică consumabilelor standard, care pot fi schimbate fără o investiție mare. În astfel de cazuri, meșterii instalează de obicei un piston nou și un kit de reparații. Principalele motive pentru reparație sunt deteriorarea anterelor cilindrilor hidraulici, ghidajele etrierului. Deteriorarea acestor componente se manifestă prin supraîncălzirea și blocarea frânelor, scârțâit neplăcut. O problemă duce, de obicei, la alta, de multe ori coroziune, rugină pe metal sau acidizarea pistonilor apare pe pistonul funcțional al cilindrului hidraulic. Cu etriere din aliaj moale, este chiar posibil ca geometria etrierului etrierului să fie perturbată. Numai un maistru competent poate identifica punctele slabe.
Puteți rezolva problema etrierilor prin înlocuirea pieselor sale sau a întregului mecanism în ansamblu.
În primul rând, etrierul este demontat și curățat. Acesta este un proces de durată și anevoios, care necesită cunoștințe speciale, dar numai după aceea se poate fi luată o decizie cu privire la posibilitatea restabilirii întregul bloc.
Dacă se ia decizia de restaurare, maistrul efectuează curățarea finală. Uneori este necesar de sudarea materialului pentru strunghuirea noilor puncte de fixare. Sunt selectate și cromate pistoanele. După instalarea anterelor pe piston, sunt asamblate hidraulica și mecanismul de frână și parcare. După asamblarea completă, etrierul trebuie supus unei verificări finale sub o presiune de 200 kgf / cm2 pentru eventuale scurgeri.
Refuzul de a înlocui complet etrierul, dacă este posibil, se explică prin costul ridicat. Cheltuielile sporesc datorită faptului că astfel de piese sunt schimbate în perechi. Dar reparațiile sunt accesibile. În acest caz, cele mai uzabile părți vor fi noi, ceea ce înseamnă că vor servi ca un mecanism nou. Contactați-ne chiar acum!
Forsajservise.md sudarea și repararea tobei de eșapament.