Cauzele defectiunii a suspensiei mașinii.
Există multe motive pentru a ,,bate la ham,,. Aceasta poate fi funcționarea necorespunzătoare a
mașinii, defectarea șasiului, atitudinea iresponsabilă față de profilactică etc. Este imposibil să se
determine exact problema după sunet. Având în vedere acest lucru, în timpul autodiagnosticului,
trebuie să verificați starea tuturor elementelor de suspensie: amortizoare, blocuri silențioase,
pârghii, articulații cu bile și altele. Apariția zgomutuluiu poate fi cauzată și de defectarea a
garniturilor de cauciuc.
De asemenea, zgomotul poate fi cauzat de motive neobișnuite. De exemplu, un etrier de frână
filat. Această situație este extrem de rară datorită fixării fiabile a piesei folosind piulițe. Dar dacă
șuruburile se mai slăbesc, se va auzi un sunet foarte puternic al etrierului, mai ales în timpul
frânării. Sunetele străine din sistemul de suspensie pot apărea, de asemenea, atunci când
suporturile motorului se sparg. Lovitura rezultată este similară cu sunetul din trenul de rulare al
unei mașini. De asemenea, asigurați-vă că toate piulițele și elementele de fixare de sub capotă
sunt strânse. În caz contrar, piesele neasigurate pot face un sunet similar cu cel al unei suspensii.
Tehnicienii ,,Forsaj,, vă vor ajuta să determinați cauza exactă a lovirii în suspensia mașinii Dvs.
și, dacă este necesar, vor repara amortizoare sau vor repara bilele și etrierele. Aveți grijă de
siguranța Dvs. și a celor dragi, efectuați profilaxia în timp util a tuturor sistemelor mașinii Dvs.