Trecerea la normele Euro 5 a prezentat șoferilor multe surprize neplăcute, inclusiv o deteriorare a dinamicii și o creștere bruscă a consumului de combustibil. Standardelor privind conținutul de substanțe nocive din gazele de eșapament afectează în principal regimurile sarcinii variabile. Aceasta înseamnă că nu este dificil să se mențină „curățenia” motorului la turații constante, dar la frânare sau accelerare, este necesar se complică algoritmii BC de injecție, cât și sistemul de evacuare. Datorită faptului că nu au fost luate măsuri pentru optimizarea arderii amestecului din motor, au apărut principalele probleme ale standardului de mediu Euro 5. În plus, cerințele privind calitatea combustibilului au crescut.
Proliferarea mașinilor bugetare cu 5 euro a contribuit la o creștere atât a ofertei, cât și a cererii pentru respectarea normelor anterioare. Și în acest caz, reprogramarea calificată îmbunătățește de fapt dinamica mașinii și reduce consumul de combustibil.
Compania noastră oferă servicii pentru reprogramarea unei mașini de la 5 euro la 4 euro în Bălți. Revenirea la Euro 5 implică încărcarea software-ului din fabrică din versiunile anterioare ale aceluiași model. În unele cazuri, poate fi necesar să reglați hărțile de combustibil și calibrările algoritmului de control al clapetei de accelerație. Acest lucru se datorează instalării supapelor de accelerație electromecanice în timpul tranziției la noi standarde de mediu. Condițiile de funcționare ale motorului nu se dereglează în timpul reprogramării. Dimpotrivă, o creștere a fluxului de combustibil în unele regime nu este la fel de dăunătoare pentru catalizator, precum greșelile periodice care sunt caracteristice motoarelor „sugrumate” la turație de staționare. Costurile unice pentru reprogramarea blocului de comandă electronic vor da roade cu siguranță prin reducerea consumului de combustibil și funcționarea elastică a motorului.