Curățarea și regenerarea filtrului de particule diesel în Bălti | Автосервис Forsaj в Бельцах

Curățarea și regenerarea filtrului de particule diesel în Bălti

Curățarea și regenerarea filtrului de particule diesel în Bălti

În ultimii ani, mișcarea ecologistă de pe planetă a luat avânt. În lupta pentru emisiile curate, guvernele dezvoltă programe întregi pentru a reduce poluarea aerului din emisiile de dioxid de carbon provenite de la autoturisme.

Producătorii de automobile nu pot ignora aceste tendințe, dezvoltând dispozitive care reduc nivelul substanțelor nocive de eșapament. Pentru aceasta, motoarele pe benzină sunt echipate cu convertoare catalitice; la motoarele diesel, această funcție este realizată de un filtru de particule, care reține aceste particule funingene. Din 2009, filtrele de particule diesel sunt obligatorii pentru integrarea în sistemul de evacuare a tuturor vehiculelor diesel, ceea ce reduce emisiile de funingine cu 80%.

Dar componenta ecologică nu este veșnicp, de obicei este suficientă pentru aproximativ 150 de mii de kilometri, după care este necesară o curățare și regenerare profesională a filtrului de particule diesel. Deoarece piesa este o piesă costisitoare, șoferii practici încearcă să evite îndepărtarea sau înlocuirea prematură a filtrului de particule. Procesul de regenerare a filtrului de particule diesel vizează prelungirea duratei de viață a piesei.

În timpul funcționării vehiculului, respectați nivelul critic de umplere și aplicați tehnici de regenerare acceptabile pentru filtrul de particule pentru a-i maximiza durata de viață, protejându-vă de deșeurile inutile. Desigur, în limitele orașului, doar un șofer cu experiență poate observa o ușoară agravare a dinamicii, dar cu cât luați măsuri mai repede, cu atât prelungiți exploatrea filtrului. După curățare, veți simți imediat cum sporesc turațiile motorului.

Sistemul de regenerare este încorporat într-un compartiment suplimentar cu combustibil și uree și o altă duză lângă filtru.

Regenerarea activă este declanșată de senzorul de debit de gaz, este similară cu autocurățarea. După activarea senzorului, computerul de bord injectează uree cu combustibil pe o matrice ceramică sub formă de celule fagure, aprinderea are loc chiar în interiorul filtrului, arzând funinginea. Filtrul  își restabilește funcționalitatea.

Regenerarea pasivă este ineficientă în condițiile urbane, deoarece implică o deplasare destul de lungă la viteze mari în viteza a 4-a, ceea ce este practic imposibil. Chiar dacă conduceți mașina pe rută lungă în afara limitelor orașului, acest lucru nu vă garantează curățarea corectă a filtrului de particule.

De ce este înfundat filtrul de particule:

  • Rutele scurte nu aduc sistemul la starea de regenerare al filtrului de particule
  • Turbină defectuoasă care face ca uleiul să pătrundă în filtru și să împiedice trecerea gazelor
  • Calitate insuficientă a combustibilului
  • Injectorii cu defecțiuni sporește formarea funinginei

Pe o mașină nouă, vă sfătuim să începeți să efectuați regenerarea forțată de la 10 mii de kilometri și, dacă este posibil, la fiecare 10 mii. Atunci când cumpărați o mașină pe piața secundară, este logic să efectuați o curățenie profesională în cadrul serviciului auto, acest lucru Vă va lipsi de griji. Numai diagnosticarea computerizată va permite să determinați cu precizie cât de mult s-a uzat filtrul, dacă este suficient să curățați filtrul de particule sau dacă acesta trebuie înlocuit sau îndepărtat.

Используются cookie-файлы для наилучшего представления нашего сайта. Продолжая использовать сайт, Вы соглашаетесь с Политикой конфиденциальности.
Принять